Meest gestelde vragen

1. Wat heb ik nodig om te starten met Install365?

Install365 is een gehoste oplossing die gebruik maakt van de cloud. Het enige wat u dus nodig heeft, is een stabiele internetverbinding. U hoeft zich dus geen dure hardware aan te schaffen en er zijn ook geen onderhoudskosten.

2. Wat gebeurt er wanneer mijn bedrijf groeit en ik meer functionaliteiten wens?

Install365 is beschikbaar in 3 standaardformules. Hierdoor is het mogelijk om eenvoudig te starten met onze Starter Formule en op termijn en volgens uw eigen groei uit te breiden naar Professional of Performance. Dit kan snel en eenvoudig gebeuren en wij staan u graag bij met het nodige advies over welke formule het best bij uw bedrijf past.

3. Install365 is een gehoste oplossing; wat gebeurt er als we geen internet hebben?

Het enorme voordeel van een gehoste oplossing die gebruik maakt van de cloud is dat je overal kan werken – op kantoor, de werf of zelfs op reis – zolang er maar een internetverbinding voorhanden is. Gezien het belang van Install365 voor uw bedrijf, raden wij wel aan om een goede service-overeenkomst te sluiten met uw internetprovider.

4. Wat wordt er bedoeld met "altijd en overal"?

U heeft toegang tot Install365 via elk toestel dat een web browser ter beschikking heeft, en dit in dezelfde beveiligde omgeving als wanneer u werkt op uw PC, Tablet, Ipad, Smartphone,…

5. Kan ik gebruik blijven maken van mijn eigen boekhoudmodule?

Install365 bevat een eigen boekhoudmodule. Wij bieden wel de mogelijkheid om een oplossing op uw maat uit te werken zodat uw eigen boekhoudmodule kan blijven gebruiken. Contacteer ons voor een bespreking van uw noden en behoeften.

6. Op welke support kan ik rekenen als klant van Astena/Install365?

U kunt steeds telefonisch (09/272 73 60) en via e-mail (support@astena.be) terecht bij onze Install365 Helpdesk. Ons team staat voor u klaar en biedt een antwoord op al uw vragen, opmerkingen en problemen. Hier kunt u ook terecht voor informatie rond onze producten, opleidingen en webinars.

7. Kan ik via de cloud even snel werken als op de traditionele manier?

Via de cloud, waarbij uw software wordt ondergebracht op een andere locatie dan binnen uw eigen bedrijf, kunt u minstens even snel werken als op de traditionele manier. Bovendien zijn uw gegevens via de cloud overal en altijd toegankelijk, zolang er maar een internetverbinding aanwezig is.

8. Kan Install365 geïntegreerd worden met Office en Office365?

De integratie van Install365 met Office en Office365 is een van de standaardfunctionaliteiten van het pakket. U integreert Install365 snel met uw Outlook en kunt eenvoudig Word en Excel files maken op basis van data uit het systeem.

9. Ik vind niet wat ik zoek binnen de 3 standaardformules van Install365. Wat nu?

Wij bieden naast onze standaardformules ook gepersonaliseerde pakketten op maat aan. Daarnaast kunt u ook de software aanschaffen via aankoop of ze huren en op uw eigen server plaatsen. Contacteer ons voor meer info.

10. Hoe veilig zijn mijn gegevens in Install365?

Install365 maakt volledig gebruik van de cloud. Dat betekent dat er een automatische back-up van uw gegevens wordt genomen. De datacentra waar deze gegevens zich bevinden voldoen aan de allerhoogste veiligheidsnormen. Ze zijn uitgerust met de meest up-to-date beveiligingstechnologieën, en zijn daardoor nog veiliger dan uw eigen server.

 

Zelf een vraag?

Neem gerust contact op met ons.